2015 m. rugsėjo 29 d., antradienis

Soti žuvienė su daržovėmis

Iš tikrųjų čia kaip ir nereiktų recepto. Lai tai bus tiesiog idėja ar pastūmėjimas su daržovėmis paeksperimentuoti. Kadangi dukrelės dėka vis įvairesnės daržovės namo parnešamos, man būtent taip ir nutiko. Eksperimentavau. Gyvenime būčiau net nepagalvojus jog kalafijoras su žuvimi dera!  Patiekalas įgauna tokio švelnumo.
Atvėsus orams, tokie vieno puodo sotūs patiekalai labai puiku pietums. Ypač su šviežios duonos riekele ♥
Žinoma, ir tokiems vieno puodo patiekalams, pats pagrindas yra geras sultinys. Aš verduos kartą į savaitę. Su daug daržovių, mėsa ar žuvimi ir krepšiukuos užsišąldau. Kai reikia, tik traukiu  iš kameros lauk ir prašau, nereik sukti sau galvos. Man tai aktualu, nes dukrelė kartu su mumis valgo ir aš sultinių kubeliais dar jos skonio receptorių nenoriu gadinti.

Svogūną ar porą pasikepinti, tada dėti stambiau pjaustytas morkas, bulves ir petražolės šaknį (arba saliero gumbo).Užpilti sultiniu ir virti. Po kokių 5 min sudėti taip pat stambiau pjaustytą kalafijorą. Kai daržovės išvirusios bus, įmaišyti lydyto sūrelio bei petražolių. Sudėti žuvytę (pas mane buvo eršketas bei kelios krevetės) ir uždengus išjungti ugnį. Leisti keletą minučių pastovėti, kad žuvytė išsitroškintų. Viskas. Patiekti. Skanaus;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails